REGULAMIN
Ogólne warunki sklepu internetowego (e-sklepu)
Artykuł I.
Definicje
1. Operatorem strony internetowej (e-sklepu) jest AK Service z siedzibą pod adresem K.Pułaskiego 3, 72-100 Goleniów.
2. Sprzedającym jest AK Service z siedzibą pod adresem K.Pułaskiego 3, 72-100 Goleniów
3. Dostawcą towarów i usług oferowanych w sklepie internetowym www.colorway-shop.com.pl jest AK Service z siedzibą pod adresem K.Pułaskiego 3, 72-100 Goleniów.
4. Kupującym jest każda osoba odwiedzająca sklep internetowy, która złożyła zamówienie za jego pośrednictwem. Konsumentem w rozumieniu ustawy nr 102/2014 Dz.U. jest osoba fizyczna, która przy zawieraniu i wykonywaniu umowy konsumenckiej nie działa w zakresie swojej działalności gospodarczej, zatrudnienia lub zawodu.
5. Sklep internetowy to system komputerowy znajdujący się w sieci internetowej o ogólnodostępnym dostępie, umożliwiający zamawianie towarów lub usług.
6. Towarem lub usługą są wszystkie produkty zamieszczone na stronach Sklepu, które można zamówić (posiadają cenę i ta nie jest równa zero).
7. Kupujący w pełni akceptuje komunikację elektroniczną, w szczególności za pośrednictwem sklepu internetowego, komunikację e-mailową, a także komunikację telefoniczną, o ile nie ulega wątpliwości, że Sprzedający komunikuje się z Kupującym lub osobą przez niego upoważnioną.
8. Niniejsze Ogólne Warunki mają zastosowanie w stosunku pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, który został nawiązany inaczej niż za pomocą zdalnych urządzeń elektronicznych i nie stanowi stosunku pomiędzy dostawcą usług społeczeństwa informacyjnego a odbiorcą usług społeczeństwa informacyjnego , jedynie w zakresie niezbędnym do zachowania zgodności z prawem i logicznym porządkiem rzeczy, chyba że strony uzgodnią inaczej.
Artykuł II.
Cena
1. Wszystkie ceny podane przy towarach są cenami ostatecznymi i zawierają 23% podatku VAT.
2. Sprzedającego związany jest cena wskazana na stronie sklepu internetowego w chwili zakupu.
Artykuł III.
Zamówienie
1. Złożenie zamówienia następuje poprzez potwierdzenie procesu składania zamówienia w Sklepie internetowym poprzez wybór towaru lub usługi przez Kupującego, w tym całkowite wypełnienie formularza zamówienia i przesłanie go Sprzedającemu. Dla prawidłowej i prawidłowej realizacji zamówienia konieczne jest uzupełnienie wymaganych danych w formularzu zamówienia oraz wybranie opcji transportu i płatności za zamówiony towar lub usługę.
2. Wysyłając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na cenę zamawianych towarów i usług. Wysłanie zamówienia staje się dla kupującego wiążące, czyli stanowi propozycję zawarcia umowy kupna ze sprzedawcą.
3. Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym automatycznie generowana jest wiadomość e-mail informacyjna, która wysyłana jest do Kupującego z informacją, że Sprzedający otrzymał zamówienie Kupującego do realizacji przez sklep internetowy. Niniejsza wiadomość e-mail nie stanowi potwierdzenia dostarczenia towaru w rozumieniu ust. 4 niniejszego artykułu.
4. Potwierdzenie zamówienia przez Sprzedawcę powoduje zawarcie umowy sprzedaży, która może zostać zmieniona lub uzupełniona jedynie za obopólnym porozumieniem Kupującego i Sprzedającego, chyba że ustawa lub inne przepisy prawa stanowią inaczej. Potwierdzeniem złożenia zamówienia przez Sprzedawcę jest wiadomość elektroniczna wysłana przez Sprzedawcę na adres e-mail Kupującego lub krótka wiadomość tekstowa wysłana na numer telefonu komórkowego Kupującego podany przez Kupującego w zamówieniu z informacją w jakim stopniu Kupujący akceptuje zamówienie jest bezsporne. Wiadomość elektroniczna od Sprzedającego, która nie potwierdza, odrzuca, odrzuca lub w inny sposób wyraźnie nie przyjmuje zamówienia Kupującego, jest równoznaczna z odrzuceniem zamówienia Kupującego.
5. Jeżeli Sprzedający nie jest w stanie zrealizować zamówienia lub jego części w terminie umożliwiającym realizację zamówienia dokładając wszelkich starań z przyczyn np. brak produkcji towaru, jego brak u producenta lub w magazynie zewnętrznym dostawcy , producent dokonał na tyle poważnych zmian, że realizacja zamówienia nie jest możliwa lub z powodu siły wyższej Sprzedający może anulować zamówienie, o czym prześle Kupującemu wiadomość e-mail. Sprzedawca ma prawo do anulowania zamówienia również w przypadku, gdy Kupujący w zamówieniu podał nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd informacje, których nie da się zweryfikować, np. błędny adres e-mail, kontakt telefoniczny, błędny lub nieistniejący adres. Jeżeli Kupujący wpłacił zaliczkę, Sprzedający ma obowiązek zwrócić ją Kupującemu w terminie 14 dni.
Artykuł IV.
Warunki płatności
1. Za towary i usługi w sklepie internetowym można płacić w następujący sposób:
1. płatność przy odbiorze (płacisz bezpośrednio kurierowi przy odbiorze towaru, tylko w Polsce)
2. płatność na podstawie faktury zaliczkowej – z góry, wysyłka towaru nastąpi po zaksięgowaniu środków na naszym koncie,
3. płatność na podstawie faktury z terminem płatności podanym na fakturze,
4. płatność na podstawie bonu upominkowego,
5. płatność kartami kredytowymi za pośrednictwem bramki płatniczej GP (Visa, Mastercard)
2. Bon upominkowy to przedpłacona kwota pieniędzy, którą kupujący może wykorzystać podczas dokonywania zakupów w oparciu o wystarczającą ilość dostępnych środków przedpłaconych . Data ważności vouchera jest podana na voucherze. Wartość nominalna bonu upominkowego może zostać uzgodniona z kupującym.
3. Dopłaty za każdą opcję płatności określone są w artykule VI niniejszych Ogólnych Warunków.
4. Sprzedający może udostępnić Kupującemu opcje rabatowe:
0. rabat od ceny rejestracji w sklepie internetowym,
1. rabat przy ponownym zakupie,
2. rabat na podstawie jednorazowego kuponu rabatowego,
5. Rabaty nie podlegają łączny.
Artykuł V.
Warunki dostawy
1. Sprzedający ma obowiązek wysłać towar Kupującemu w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że ustalono inaczej lub dla towaru nie określono dłuższego terminu dostawy.
2. Jeżeli towar znajduje się na magazynie, wysyłka następuje w miarę możliwości najszybciej jak to możliwe.
3. Jeżeli w zamówieniu znajduje się kilka towarów i usług, a części z nich nie ma w magazynie, poinformujemy o tym kupującego, informując o możliwościach częściowej dostawy.
4. Wraz z towarem Klientowi przesyłana jest faktura (dokument podatkowy), instrukcja i inne dokumenty dotyczące towaru lub usługi od producenta.
5. Za miejsce spełnienia świadczenia uważa się miejsce, do którego dostarczony jest towar.
6. Sprzedający realizuje dostawę do Kupującego za pośrednictwem:
1. firmy kurierskiej DPD, InPost, UPS, DHL
2. osobiście w placówce wybranej w zamówieniu,
3. przez przedstawiciela sprzedającego własnym transportem
Artykuł VI.
Koszty przesyłki, opakowanie i możliwości płatności
1. Przy płatności z góry na rachunek bankowy na podstawie faktury zaliczkowej lub poprzez bramki płatnicze pobieramy opłatę za transport:
0. Przy wysyłce firmą kurierską z dostawą w ciągu 4 dni roboczych po wysyłka z naszego magazynu – 25,00 zł
2. Pobranie (zapłata przy odbiorze kurierowi):
0. w przypadku wysyłki firmą kurierską z dostawą w ciągu 4 dni roboczych od wysyłki z naszego magazynu – 30 zł
3. Sprzedawca może także uzgodnić z Kupującym inny sposób niż standardowy (powyższy) sposób wysyłki towaru lub usługi oraz ceny za te usługi.
4. Sprzedający może wysłać Kupującemu towar, który jest natychmiast dostępny dla Kupującego oraz dodatkowo dostarczyć pozostałą część zamówienia w ustawowym terminie, jednakże pod warunkiem, że Kupujący nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami pocztowymi, z wyjątkiem tych ujętych w kolejność.
Artykuł VII.
Przeniesienie własności
1. Własność przechodzi ze sprzedającego na kupującego w chwili otrzymania rzeczy od sprzedawcy lub przewoźnika.
Artykuł VIII.
Odstąpienie od umowy kupna
1. Kupujący ma prawo odstąpić od zamówionego towaru lub usługi w ciągu 24 godzin od chwili rozpoczęcia umowy kupna bez ponoszenia opłaty za anulowanie w przypadku towarów wykonanych na zamówienie, zgodnie ze specyficznymi wymaganiami konsumenta lub specjalnie dla jednego konsumenta.
Artykuł IX.
Prawo Konsumenta do zwrotu towaru bez podania przyczyny i dyspozycji Konsumenta
1. Na podstawie ustawy nr 102/2014 Dz. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na odległość lub umowie zawartej poza lokalem Sprzedawcy oraz o zmianie i uzupełnieniach niektórych ustaw (zwanej dalej „Ustawą”), konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, jeżeli sprzedawca dopełnił obowiązków informacyjnych wynikających z niniejszej ustawy, w pozostałych przypadkach stosuje się ust. 2 lub 3 ustawy. Jeżeli przedmiotem umowy sprzedaży jest dostawa towaru, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi również przed dostarczeniem towaru.
2. Jeżeli Konsument chce skorzystać z tego prawa, pisemne odstąpienie od umowy kupna musi zostać dostarczone osobiście na adres kontaktowy sprzedawcy najpóźniej w ostatnim dniu określonego terminu lub przekazane do doręczenia pocztą w dniu najpóźniej ostatniego dnia okresu na adres wskazany w kontaktach. Po powiadomieniu o odstąpieniu od umowy Konsument ma obowiązek wysłać lub dostarczyć osobiście przedmiot umowy,
od której odstępuje wraz z całą dokumentacją – np. oryginałem faktury, instrukcją i inną dokumentacją dotyczącą towaru, która została mu dostarczona wraz z towaru, nie później jednak niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy (§10 ust. 1 Ustawy). Kupujący powinien sporządzić kopię faktury na własny użytek i wysłać towar listem poleconym jako przesyłką ubezpieczoną. Aby odstąpić od umowy możesz skorzystać z poniższego formularza: Odstąpienie od umowy sprzedaży, w którym konieczne jest podanie przynajmniej danych oznaczonych „*” – gwiazdką.
3. Prosimy o nie wysyłanie do nas towaru za pobraniem, przesyłka taka nie zostanie przyjęta.
4. Operator sklepu internetowego zwraca odpłatne świadczenie za towar/usługę wraz z kosztami transportu zgodnie z § 9 ust. 3 ustawy nr 102/2014 Dz. a także koszty ewidentnie poniesione w związku z zamówieniem towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, jednak nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy przed dostarczeniem towaru lub nie udowodnieniu przez Konsumenta wysłania towaru nie dotyczy to sytuacji, gdy sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar.
5. Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument.
6. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy towarów i usług w rozumieniu §7 ust. 6 lit. a) do l) ustawy nr 102/2014. Zz
7. Konsument ponosi koszty zmniejszenia wartości towaru powstałe na skutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia funkcjonalności i cech towaru.
Artykuł X.
Prawa i obowiązki stron
1. Za strony Umowy uważa się Sprzedawcę i Kupującego.
2. Kupujący ma obowiązek:
0. odebrać zamówiony towar,
1. zapłacić sprzedającemu uzgodnione wynagrodzenie za towar,
2. sprawdzić przy odbiorze integralność opakowania lub samego towaru.
3. Sprzedawca ma obowiązek:
0. dostarczyć Klientowi towar w wymaganej jakości, ilości i po ustalonej cenie,
1. wraz z towarem lub dodatkowo przesłać Klientowi wszelkie dokumenty dotyczące towaru, takie jak np. faktura za towar, pismo reklamacyjne, instrukcja obsługi w skodyfikowanej formie języka polskiego.
Artykuł XI.
Polityka prywatności
1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą nr 18/2018 Dz. o Ochronie Danych Osobowych z późniejszymi zmianami.
2. Administrator nie przekazuje danych osobowych kupującego podmiotowi trzeciemu, z wyjątkiem wybranej firmy transportowej realizującej dostawę towarów lub usług, organom państwowym w przypadku kontroli lub pośrednikowi, na podstawie wzajemnej umowa zawarta na podstawie ustawy nr 18/2018 Dz.
3. Administrator ma obowiązek zabezpieczyć dane osobowe przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych. Ponadto wszyscy pracownicy administratora zobowiązani są do zachowania poufności w stosunku do danych osobowych.
4. Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa określone w art. 19 i nast. 18.2018 Kol. o ochronie danych osobowych ze zmianami, a mianowicie:
a) prawo do informacji, które realizuje niniejsza treść oraz regulamin,
b) prawo żądania dostępu do danych osobowych osoby, której dane dotyczą – art. 21 Ustawy stanowi, że przysługuje Ci prawo żądania, w jaki sposób i w jakich celach przetwarzane są Twoje dane, a żądanie to możesz skierować na adres e-mail kontaktowy. ,
c) prawo do sprostowania danych osobowych – art. 22 Ustawy umożliwia sprostowanie danych osobowych, jeżeli są nieaktualne,
d) prawo do usunięcia danych osobowych – art. 23 ustawy, z którego możesz skorzystać, jeśli nie chcesz, aby administrator nadal przetwarzał dane osobowe,
e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – art. 24 ustawy, z którego korzystasz, jeśli uważasz, że dane osobowe były przetwarzane z naruszeniem prawa,
f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – art. 27 ustawy,
g) prawo do przenoszenia danych osobowych,
h) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzanymi danymi osobowymi.
5. Administrator pozyskuje od Kupującego następujące dane osobowe: tytuł, imię, nazwisko, adres dostawy, adres rozliczeniowy, numer telefonu, adres e-mail, które przetwarzane są w celu prawidłowej realizacji Twojego zamówienia. Dane osobowe przechowywane są przez okres 10 lat w celach archiwalnych. W ramach realizacji zamówień dane osobowe przetwarzane są w celu wystawienia faktury, wystawienia kwitów magazynowych (dostawowych), organizacji transportu oraz rozliczenia w systemie księgowym.
6. Operator upoważnił pośrednika, którym jest operator portalu internetowego automattic.com z siedzibą pod adresem Grand Canal Dock, 25 Herbert Pl, Dublin, D02 AY86, do przetwarzania danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz informacji o zamówionym towarze w imieniu operatora sklepu internetowego dla celów oceny jakości dokonanego zakupu. W celu dokonania tej wyceny pośrednik wysyła do kupującego jednorazową wiadomość e-mail z możliwością wyceny.
7. Strony te rejestrują Twój adres IP, informacje o tym, ile czasu spędzasz na przeglądaniu tych stron oraz informacje o tym, z jakich stron do nas trafiasz. Pliki cookie to pliki tekstowe, które są przechowywane na Twoim komputerze i służą również do pomiaru ruchu w witrynie i dostosowywania wyświetlania witryny, dzięki czemu możemy zaoferować Ci lepsze. Dlatego uważamy, że te pliki są naszym prawnie uzasadnionym interesem. Niektóre pliki cookies to pliki stron trzecich, np. YouTube, Google itp.
8. Możesz w każdej chwili usunąć pliki cookies lub określić ich gromadzenie bezpośrednio w ustawieniach swojej przeglądarki. Jeśli chcesz zrezygnować ze zbierania plików cookies, ustaw tę opcję w swojej przeglądarce internetowej.
9. Jeżeli kupujący wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sklepie internetowym dla celów marketingu e-mailowego, to wyraził zgodę na przesyłanie wiadomości e-mail na kontaktowy adres e-mail.
10. Dane osobowe dla celów marketingu e-mailowego w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail przekazywane są przez okres pięciu lat. Niniejsze dane osobowe nie są udostępniane podmiotom trzecim.
11. Kupujący może w każdej chwili wycofać swoją zgodę poprzez przesłanie Wycofania przetwarzania danych osobowych, które niezwłocznie usuwamy. Rezygnacja możliwa jest także poprzez odznaczenie odpowiedniego pola w koncie użytkownika (jeżeli kupujący zażądał założenia konta użytkownika). Ze swojej strony nie będziemy już wykorzystywać podanych przez Ciebie danych osobowych do celów e-mail marketingu.
12. Jeżeli kupujący wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sklepie internetowym dla celów marketingu SMS, kupujący wyraził zgodę na przesyłanie wiadomości SMS na numer telefonu kontaktowego. 13. Dane osobowe dla celów marketingu SMS w zakresie imienia i nazwiska, numeru telefonu przekazywane są przez okres pięciu lat.
14. Kupujący może w każdej chwili wycofać swoją zgodę przesyłając oświadczenie o wycofaniu przetwarzania danych osobowych, które niezwłocznie usuwamy. Rezygnacja możliwa jest także poprzez odznaczenie odpowiedniego pola w koncie użytkownika (jeżeli kupujący zażądał założenia konta użytkownika). Ze swojej strony nie będziemy już wykorzystywać podanych przez Ciebie danych osobowych do celów e-mail marketingu.
Artykuł XII.
Odszkodowanie za nieprzyjęcie towaru
1. Sprzedającemu przysługuje prawo do naprawienia szkody (zgodnie z przepisami § 420 i nast. Kodeksu Cywilnego), jeżeli Kupujący zamówił towar, który nie odstąpił lub nie odstąpił od odstąpił od umowy i jednocześnie od przewoźnika nie odebrał towaru lub po wezwaniu Sprzedającego, w przypadku odbioru osobistego, nie odebrał towaru w wyznaczonym terminie do odbioru. Kupujący naruszył w ten sposób obowiązek określony w art. X ust. 2 lit. a), zgodnie z którym Kupujący ma obowiązek odebrać zamówiony towar.
2. Sprzedający przy ustalaniu wysokości odszkodowania bierze pod uwagę w szczególności koszty transportu i opłaty z nim związane w przypadku wysyłki towaru, koszty związane z pakowaniem, wysyłką i administracją zamówienia oraz wszelkie inne koszty poniesione w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, a jednocześnie ma prawo do obciążenia go kosztami utraconych korzyści.
3. Sprzedający ma prawo nie skorzystać z prawa do odszkodowania lub skorzystać z tego prawa jedynie w części.
Artykuł XIII.
Postanowienia końcowe
1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Ogólnych Warunków oraz Polityki Reklamacji bez uprzedniego powiadomienia Kupującego. W przypadku zmiany Ogólnych Warunków lub Warunków Reklamacji, w całym procesie zakupu
obowiązują Ogólne Warunki Handlowe, które obowiązywały w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego i są dostępne na stronie internetowej Sprzedawcy .
2. Polityka reklamacji stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
3. Kupujący składając zamówienie zapoznał się z ogólnymi warunkami sprzedaży oraz warunkami reklamacji.
4. Niniejsze warunki zostały opracowane w ramach projektu certyfikacji e-sklepu.
5. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe oraz Zasady Reklamacji są dostępne dla kupujących w siedzibie firmy do wglądu oraz publikowane na stronie internetowej witryna sklepu.
6. Jeżeli Konsument nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki Sprzedawca rozpatrzył jego reklamację lub uważa, że Sprzedawca naruszył jego prawa, ma możliwość zwrócenia się do Sprzedawcy z prośbą o żądanie zadośćuczynienia. Jeżeli Sprzedawca ustosunkuje się do żądania naprawienia szkody w sposób negatywny lub nie ustosunkuje się w terminie 30 dni od dnia jego wysłania, konsument ma prawo żądać naprawienia szkody zgodnie z art. 12 ustawy nr 391/2015 Dz. o alternatywnym rozstrzyganiu sporów konsumenckich oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw, prawo do złożenia wniosku o wszczęcie alternatywnego rozwiązania ich sporu. Podmiotem właściwym do alternatywnego rozstrzygania sporów konsumenckich z operatorem sklepu internetowego jest Polska Inspekcja Handlowa lub inna kompetentna upoważniona osoba prawna wpisana na listę alternatywnych podmiotów rozstrzygających spory prowadzoną przez Ministerstwo Sprawiedliwości Polski, przy czym konsument ma prawo wybrać, do którego z wyżej wymienionych podmiotów zajmujących się alternatywnym rozstrzyganiem sporów się zwrócić . Jednocześnie Konsument może skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ i zgłosić propozycję alternatywnego rozstrzygnięcia sporu. Informacje na temat opłat za wniosek można znaleźć na stronie internetowej konkretnego podmiotu ADR.
7. W innych przypadkach nieuregulowane stosunki w niniejszych ogólnych warunkach handlowych oraz w ich integralnych częściach (załącznikach) regulują odpowiednie przepisy ustawy nr 40/1964 Coll., ustawy nr 250/2007 Coll., ustawy nr 102/ 2014 Dz., Ustawa Nr 18/2018 Dz.U., Ustawa Nr 22/2004 Dz.U., Ustawa Nr 22/2004 Dz. 513/1991 Zb. oraz ustawa nr 351/2011 Dz.
8. Niniejsze Ogólne Warunki wraz z ich integralnymi częściami wchodzą w życie z dniem 25 maja 2018 roku
Polityka reklamacyjna sklepu internetowego (e-sklepu)
stanowi integralną część ogólnego regulaminu
1. Reklamacji podlegają wyłącznie towary zakupione od Sprzedawcy, będące własnością Konsumenta.
2. Jeżeli kupującym jest konsument (osoba fizyczna nie działająca w zakresie swojej działalności gospodarczej, zawodowej lub zawodowej), wszystkie oferowane towary objęte są 24-miesięczną gwarancją, chyba że przy towarze określono inaczej i podlegają Ustawy o ochronie konsumentów i Kodeksu cywilnego oraz niniejszego Regulaminu Reklamacji. Jeżeli kupujący zamówił rzecz używaną i został o tym poinformowany, okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Jeżeli kupującym nie jest konsument, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Handlowego, a okres gwarancji wynosi 1 rok i
do takich roszczeń nie mają zastosowania niniejsze warunki gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru od firmy spedycyjnej lub bezpośrednio od sprzedającego w przypadku odbioru osobistego przez kupującego, w dniu odbioru.
4. Kupujący ma obowiązek zgłosić reklamację Sprzedającemu niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
5. Odpowiedzialność za wady nie dotyczy wad powstałych na skutek użytkowania:
A. wada powstała na skutek mechanicznego uszkodzenia produktu spowodowanego przez kupującego,
B. niewłaściwego obchodzenia się z produktem w sposób inny niż określony w instrukcji obsługi,
C. używania towaru w warunkach, które pod względem wilgotności, wpływów chemicznych i mechanicznych nie odpowiadają naturalnemu środowisku towaru, zgodnie z instrukcją,
D. zaniedbanie pielęgnacji i konserwacji towaru,
tj. uszkodzenie towaru wskutek nadmiernego obciążenia, f. użytkowania towaru niezgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji, zasadach ogólnych, normach technicznych lub przepisach bezpieczeństwa albo w inny sposób naruszając warunki gwarancji.
6. Z odpowiedzialności za wady wyłączone są także wady spowodowane klęskami żywiołowymi.
7. Odpowiedzialność za wady wyłącza także normalne zużycie towaru (lub jego części) spowodowane użytkowaniem towaru. Za wadę nie można uznać wady, która wynika już z charakteru towaru, z okresu jego minimalnej trwałości lub z okresu konsumpcji, który może być ograniczony do krótszego okresu. Na towarze należy wskazać okres minimalnej trwałości, przydatności do użycia, datę ważności lub podobny okres, jeżeli towar podlega takiemu oznaczeniu.
8. Reklamowany towar należy odesłać na nasz adres podany poniżej, ale nie za pobraniem lub dostarczyć osobiście na adres kontaktowy. Towar musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w transporcie. Zalecamy wysłanie towaru listem poleconym lub przesyłką ubezpieczoną. Do towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (fakturę) oraz opis wady lub zalecamy załączenie wypełnionego Formularza reklamacyjnego wraz z dowodem zakupu. Reklamację należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej (pocztą) lub osobiście (nie pocztą elektroniczną).
9.Sprzedawca potwierdza przyjęcie reklamacji i wydaje Kupującemu potwierdzenie reklamacji w odpowiedniej formie. Za dzień zgłoszenia reklamacji uważa się dzień jej doręczenia Sprzedającemu. Jeżeli nie ma możliwości natychmiastowego doręczenia potwierdzenia, należy je dostarczyć bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak wraz z dowodem rozpatrzenia reklamacji. Uznanie reklamacji następuje w formie pisemnej.
10.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie ustalić sposób rozpatrzenia reklamacji, a w skomplikowanych przypadkach w ciągu 3 dni od dnia złożenia reklamacji. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy wymagana jest kompleksowa ocena techniczna towaru, nie później niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Po ustaleniu sposobu rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie rozpatrzy reklamację; w uzasadnionych przypadkach reklamacja może zostać rozpatrzona w późniejszym terminie. Jednakże rozpatrzenie reklamacji nie może trwać dłużej niż 30 dni od dnia złożenia reklamacji. Po upływie 30-dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna i otrzymać zwrot pełnej kwoty za towar lub ma prawo wymienić towar na nowy.
11. Prawa Kupującego w przypadku zgłoszenia reklamacji: jeżeli wada jest możliwa do usunięcia, Kupujący ma prawo do jej bezpłatnego, terminowego i należytego usunięcia, przy czym wadę należy usunąć bez zbędnej zwłoki, b. Kupujący może zamiast usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na inną, a jeżeli wada dotyczy tylko części rzeczy, wymiany tej części, jeżeli nie pociągnie to Sprzedającego za nieproporcjonalne koszty w stosunku do ceny towaru lub ciężkości wady, c. sprzedający może zamiast usunięcia wady wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad, jeżeli nie spowoduje to dla kupującego poważnych niedogodności, d. jeżeli wady nie można usunąć i uniemożliwiają prawidłowe użytkowanie rzeczy, kupującemu przysługuje prawo wymiany rzeczy albo odstąpienia od umowy. To samo prawo kupującego przysługuje, jeżeli wada jest wada możliwa do usunięcia, jeżeli jednak kupujący nie może prawidłowo używać rzeczy z powodu ponownego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad, np. jeżeli wada polega na innej wadzie, której nie da się usunąć, kupujący ma prawo do rozsądnej zniżki z ceny rzeczy.
12. Reklamację uważa się za rozpatrzoną, jeżeli postępowanie reklamacyjne zakończy się wydaniem reklamowanego towaru, jego wymianą lub zwrotem ceny zakupu towaru, pisemnym zaproszeniem do przejęcia świadczenia lub uzasadnioną odmowę.
13. Reklamację uważa się za rozpatrzoną, jeżeli postępowanie reklamacyjne zakończy się wydaniem reklamowanego towaru (wymiana, naprawa), zwrotem ceny zakupu towaru, udzieleniem rozsądnego rabatu lub poprzez uzasadnioną odmowę. Konsument informowany jest o wyniku rozpatrzenia reklamacji w ustawowym terminie.
14. Przy odbiorze towaru należy sprawdzić stan towaru lub stan opakowania (zgodnie z instrukcją), gdyż towar może ulec uszkodzeniu w transporcie. Kupującemu zaleca się rozpakowanie towaru i sprawdzenie go w obecności przewoźnika. Składając podpis kurierowi oświadczasz, że opakowanie jest nieuszkodzone.
15. Niniejsze Warunki Reklamacji stanowią integralną część Ogólnych Warunków i Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ich zmiany w każdym czasie bez uprzedniego powiadomienia Sprzedawcy.
16. Kontakt: AK Service, Kazimierza Pułaskiego 3, 72-100 Goleniów, kontak@colorway-shop.com.pl.
Nazwa i adres firmy | AK Service, Kazimierza Pułaskiego 3, Goleniów, 72-100 Polska |
Identyfikator firmy: Identyfikator podatkowy: VAT nie. rej.: | 524196776 8561930686 PL8561930686 |
Rejestr: | MINISTER ROZWOJU I TECHNOLOGII CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ |
Informacja bankowa: | BNP Paribas Bank Polska S.A., SWIFT bankowe: PPABPLPKXXX IBAN: PL37 1600 1462 1742 0861 3000 0001 |
Kontakt: | kontakt@colorway-shop.com.pl |
Przyjmowanie zamówień poprzez sklep internetowy : | bez końca |
Czas pracy: | poniedziałek-piątek 8.30-16.30 |